minikmelegim_ İdrar yolu enfeksiyonu için 4 gün önce bir kere kullandım. O günden beri çok kötü ishal oldum. Karnım kaynıyor sanki, ağrı da yapıyor. Yaşayan var mı? Önemli midir? Prospektüsünde ishal ciddi yan etkidir yazıyor ama?
minikmelegim_ Ummu1234 YesimMm- Doktorumdan numara istemedim istemem de bir sakınca var mıdır diye de çekiniyorum aslında.. geçmiş yıllarda kullananlar ishal gördüklerini yazmış forumda ama şuan belki içeriği değişmiştir ilacın bilemiyorum o yüzden tekrar sormak istedim. Yanıtladığınız için teşekkür ederim 🙏 tek çarem gitmek olacak sanırım çünkü böbrek sorununa işaret edebilirmiş biraz araştırdığım kadarıyla:)
esmaer Canım malesef bende bir ay kadar ishal etkisi bıraktı. Doktorum bol bol sıvı tüketmemi söyledi. Öyle bir ishal yaptı ki demir ilacı kullanmama rağmen(kabız etkisi yaratıyo o) ishalim geçmemişti. Bir ay sonra geçti
minikmelegim_ esmaer 1 ay ne demek yaa dışarı çıkmaya korkuyorum karnım ağrır diye. Beni de demir ilacı kabız yapmıştı ona rağmen çok şaşkınım