Aysegul_3838 19 haftalık olduk 3. Gebelik henüz net olarak hissetmiyorum hareketlerini iki oğlum var onlarda erken hissetmiştim bu henüz belli değil bu hafta da hisseden oldumu
kadertugrul7 Aysegul_3838 18+5teyiz cok olmasa ara ara net sekilde hissediyorum benimde 2nci gebeligim
minikmelegim_ 18deyim artık kendini belli ediyor ama çoğunlukla uyuyor olmalı günde bir kere yada 2 kere hissediyorum
Rmysnrrr İlk gebeliğim 20 haftalık hamileyim daha hiç hareketlerini hissetmedim, 24. Haftaya kadar hissetmemen normal, iç karnın geniştir dedi 🙂
Sanathanim Bitti ama hala net bişe hissetmedim. Bazen nabz atar gibi oluyor ama hareket mi değil mi anlamadım