Selam kizlar
Hayirli bayramlar
Size bi sorum olacak.
Benim gibi bu durumu yasayanlar var mi acaba merak ediyorum.
Bebegim 28 haftalik oldu ve sanki 2 gundur cook hafif hissediyorum hareketlerini yani elimi karnima koydugumda anca minik minik tekme attigni hissediyorum.
Elimi koymadigm zaman oynayip oynamadigni hissedemiyorum.
Sizce bu normal mi ?
Bebek buyudukce daha cok guclu olmasi gerekmez mi hareketleri ?