Happycatt Kızlar 35 haftalık olduk doğumun ne zaman olacağını bilmiyorum normal doğum olcak büyük ihtimal sizce ne zaman ağdaya gitmeliyim doğuma temiz girmek istiyorummm fikirlerinize ihtiyacım vaarrrr💋💋
elaymoms Happycatt tüylerinin ne kadar sürede çıktığına bağlı ama bence 38 ideal normal doğum için . Sezaryen için de zaten öncesinden gün veriliyor ona göre ayarliyosun kendini
Ysonmez Happycatt ben 38in sonlarında gitmiştim normal doğum bekliyordum fakat 40. Haftada zorunlu sezeryan oldu aklında bulunsun sezeryandan 1 hafta öncesine kadar işlem yapmayın enfeksiyon riski var diyorlar
Happycatt elaymoms 38 de gitsem 40a kadar çıkar mı acaba ya hiç bilmiyorum ki hormonlarım çok değişti 🤦♀️
elaymoms Happycatt sancı durumuna göre hareket et o zaman 😅😅 38in sonu 39un başı git. Hafif çıksa bile jilet vurur gidersin
MinelHaapy 38 de yaptırdım bugün 39 oldum hala bebiş gelmiyor 😝 bende tüyler uzamadan doğum yapmak istyorum 🤪🤪