Zuleyhasc Uzun süre ayakta kalmasam bile çok uzun süre yürümesem bile genellikle akşamları bazen de.gün içinden itibaren ayak tabanımda ağrı oluyor nedendir niyedir
HanifeAsya Zuleyhasc bende de aynı hele topuklarım ağrımaya başladı zaten ayakta duramıyorum ben yürüyüş de yapmıyorum dr 45 e kadar çok hareket etme dedi sebebi nedir bilmiyorum ama artık ayaklarım biraz şişti
Elifaras_ Bunun sebebi ödemden dolayı dolaşım bozuluyor. Ben de de genelde tek taraflı oluyor. Bu durum çok sinirlerimi bozuyor ama genelde masaj yapınca geçiyor