Kızlar bayramdan dolayı sanırım 2 gündür yoruldum biraz bugün de ufak bı kaza atlattık arkadan araba çarptı arabamiza biz de bi sıkıntı yoktu ama yine de korktuk ve sarsıldık. Akşam yemekten sonra gaz sıkışması gibi karın ağrısı yaşadım afedersiniz lavaboda biraz zorlandım sonra çıktım karın ağrım devam ediyordu birden bı akıntı geldiğini farkettim lavaboya gittim pembe kanama olmuştu biraz vardı.hemen doktorumu aradım hastaneye yönlendirdi ultrasonda baktılar kesede bebekte var ama kalp atışını küçük olduğu için duyamayiz dediler. Kanama azaldı ağrım da çok azaldı progestan iğne vurup hap verdiler . Doktorum telaş etme dedi ama insan panik oluyor. Yorgunluktan olabilir de mi devam eder mi veya bu böyle