Funda-01 sevdaaa23 30 haftalığız hala bitmedi doktorum doğum yapınca biter dedi yemek , parfüm, oda kokusu herhanbi bir koku veya durduk yere onu da geçtim afedersiniz tuvaletten bile midem bulanıyor malesef geçmiyor bazısında…😕
Burcu395 sevdaaa23 14+2 haftalık hamileyim iki kere istifra ettim bu zamana kadar ama ağızdaki metalik tat ara ara gelen öğürtü sonucu kusma hissi falan eskiye nazaran azaldı ama asla tam bitti diyemiyorum neden dersen iki gün iyisin üçüncü gün muhakkak bişey oluyor ya halsiz oluyorum ya midem kötü oluyor suyun tadını yeni almaya başladım düşün onu bile içemiyordum
Kaderrhamza Funda-01 8 haftaligım eziyet gibi geçiyor günlerim 30 hafta diyince iyice korktum umarım o kadar sürmez yoksa kafayı yerim 😥😥
Moom16 Asla bitmiyor 11.haftadayım her gün kaç kere kusuyorum geceleri 2 tane prilam alıyorum o tutuyor düşünün gerisini tuttuğu halde kaç posta su içsem çıkarıyorum. Çubuk kraker görmek istemiyorum zaten bıktım yeni bir şey keşfettim çekirdek o tutuyor 😂🤣
sevdaaa23 Allah yardımcımız olsun benimde eziyet gibi 1.hamileligimdede böyle zordu buda ayniya güzel hamilelik yasiyanlara gipte ediyorum
Dunyaydin 16 haftaya kadar günde kaç kustuğumu hatırlamıyorum 😁 hiç bir ilaç işe yaramadı haftada 3 gün serum takılıyordu .geçiyor merak etmeyin ☺️ şuanda 27.haftadayım
Didem__ Haftada başlayıp 14. Haftaya kadar beni bezdirdi hastane hastane dolaştım serumlarla ayakta kaldım resmen çöktüm 5 kilo verdim. 14. Haftadan sonra bayağı azaldı yemek yiyebiliyorum artık şuan 19. Haftamdayım hâlâ ara ara bulanıyor ama yemek yediriyor ilk haftalar kadar kötü değil asla. Hepsi geçecek merak etmeyin bebeğiniz için sabredin 🫶
kayra21 sevdaaa23 Azalır canım az sabret bu mesajı yazarken bile naneli şeker ağzımda midem kötü oldu yine naneli şeker bastırıyor 😉 umarım tamamen geçtiği günler yakındır 😅