Mmeleklr2 aynı durum bende de var. Çene kısmında ve ağrılı çıkıyor 6+4 suan. Geçen hafta elimi yüzüme götüremiyordum. Gece yatarken mutlaka cildimi temizleyip nemlendirici kullanıyorum. Duşta da hafif mentollü gibi jel temizleyici kullanıyorum Yves rocher. Şimdilik iyi gibi görünüyor sivilce izleri de giderse tavsiye etmek için yazabilirim :)