Gzmerdm Kızlqr 11+ 2 deyım ama çok nefessis kalıyorum yanı tuvalete gıdıp gelsem sankı kosmusum gıbı kalbım çarpıyor hızlı hızlı nefes alıyorum. Son haftalarda belkı dıyorum ama suan ıçin bana erken dıye dusunuyorum bu haftalarda benım gıbı olan varmı
Laayla Gzmerdm erken başlamış diye düşünüyorum ben de nefessiz kalıyorum hatta geceler horlamama uyanıyorum baya tıkanıyorum çünkü ama 31 haftalığım
Irmakdkm Benimde aynı 14+6 yım ilk zamanlardan beri oluyo ve çarpıntım devam ediyo :/ doktora gittik bişi yok dedi ama insan korkuyo
Gzmerdm Ay tesekkür ederim kızlar rahatladım vallahı bende onunuzdekı pazartesı gıdıcem doktora cınsıyet için ozaman sorucaktım.tesekkür ederim inşallah hepımız saglıkla bu fonemı atlatır saglıklı bebekler alırız kucaklayımıza ınsallah
Beyzagzn Bende oyleyim gece esim nefes alamiyo musun dedi disardan bile anlasiliyo 14.haftadayim bende çarpıntı vs var kansizliktan mi ki diyorum carpinti icin nefessiz kalmak niye ama
Gamzebzk06 Gzmerdm herhangi nefes ile alakalı hastalığınız yoksa hamileliğin ilk zamanlarında vücut alışmaya çalışıyormuş tek değilsin artık ekstra güç harcıyor vücut çok sıkıntın olursa doktora bir danış istersen ilk zamanlar benim de öyleydi
yagmurtpl Canım ben de öyle çabuk yoruluyorum uzun uzun nefes alıyorum ara ara bunalıyorum 12+3üm daha
busra6161 ben 31.haftadayim ama o haftalarda bende öyleydim nefes alip doyamazdim oyle korkardimki ilerki haftalarda böyle olucam diye ama cok sukur o haftalarda kaldi sende korkma sakin kalicidir diye benim sebebini doktor gaza bağlamıştı sasirmistim hatta bide demistiki ozaman bebek tam buyume zamanjnda oldugu icin suan en hizli kan alisverisi yaptigi dönem oldugu icin carpinti kaynakli nefes darlığı gececek zamanla demişti🤗