kevserky Kızlar karnım bomba gibi oluyor akşamları yemekten sonra . Sizde de böyle mi çok fena oluyorum ben ya nasıl başa çıkıyorsunuz bu siskinlikle. Bu normal mi ??? Sanki 1 tabak değil 3 tabak yemiş gibi rahatsız oluyorum
1prensannesiiiii kevserky daha yemeğin yarısına gelmeden bende üç tabak bitirmiş gibi oluyorum tek çareyi akşam 6 dan önce yemek yiyerek buldum😆
Nazlison kevserky bende öyleyim ya resmen çıldırmak üzereyim en ufak birşey de karnım davul gibi hissediyorum
lilamor_ sen bensin 😂😇 sürekli evin içinde yürüyorum soda içiyorum sonra uzanıyorum rahatlıyorum 31 haftalığız doğurana kadar böyle olur herhalde. kevserky
Eliff_42 1prensannesiiiii ohoo ben yatana kadar ağzım boş durmaz hem rahatsız olurum hem yerim az yiyorum ama aç kalmayı sevmiyorum hamilelik öncesi de 7 24 yiyen biri olduğum için 😂 akşam 8 de bile yesem yatarken mutlaka gözüm dolapta olur 😂😂
Ao526- kevserky Çareyi biraz yürüyüş sonrasında soda ile buldum 😬 Yoksa küp gibi kalıyorum ve konuşurken bile nefes nefese oluyordum şişkinlikten 😂😂 hava yutuyoruz heralde hahaha
Eliff_42 kevserky bende aynı her yemek sonu aynı oluyorum top gibi bi sağa bi sola yuvarlanıp gidiyorum 😂😂 tabi çok zor bi durum nefes aldırmıyor ama elimden geldiğince az yemeye çalışıyorum o şekilde idare ediyorum
Aysegulinanc kevserky hamileliğimin en başından beri çektiğim bi durum 32 haftalığız daha da fenalaştı🥴
Eliff_42 kevserky yanlız değilsin emin ol geceleri bile hiç uyuyamam gece uykusu kabusum oldu yatamiyorum her yanım ayrı ağrıyor yemek yiyemiyorum öyle kısaca ne yediğim yemeğin ne uyuduğum uykunun anlamı var 😒 iki haftam kaldı iple çekiyorum doğum anını
Eliff_42 kevserky ohoo sen daha yolun başındaymissin benim 36 haftalık iki haftaya doğuma giricem 🤭🤭🤭