femme merhaba doktorum bendede gebelik şekerinden suphelendı test yaptık ama sonucları henuz bakılmadı. Rısk olarak erken alabılırız bebegı yada dogumdan snra kuveze gırebılır dedı daha 30 haftalıgız. İnşallah olmaz ama sıze doktorunuz neler soyledı neler yapmanızı ıstedı seker duselebılen bısey mı