Merhaba doğumdan önce olan 8 hafta doğum iznini zaten çok kullanamıyoruz eğer kullanmazsak 5 haftasını doğum sonrasına ekletebiliyoruz ama doğumdan önce olan iznin hemen hemen hepsi yaz tatiline denk geldiği için bu hakkimiz kaybolur mu ekletebilir miyiz . Doğumum temmuz da .daha önce böyle bi durumla karşılaşan varsa çok sevinirim yardımcı olursa