Yirmisekizaralik Bir kax saat önce anı kötü bir haber aldım ve endişe korku yaşadım bayağı kötü oldum ne yapacağımi bilemedim falan bebeğime.birseu olmuş müdür acile gitmeli miyim çok korkuyorum 21+5 iz
funnymummy Yirmisekizaralik herhangi bir ağrınız sızınız var mı hareketlerini hissediyormuydunuz eğer öyle ise tatlı bişeyler yiyip uzanın Allah’ın izniyle birşey olmamıştır
Meleklerkorusun Yirmisekizaralik kötü düşünmeyin ama bence gidin içiniz rahatlasin böyle dusunup kurarsiniz bisey olmamistir insallah Allahın izniyle
Bebekdelisi Yirmisekizaralik öncelikle sakın ol cnm suan yazarken bıle emınım kötüsün sonra bır su ıc uzan agrı sızı leke yoksa hıc bısı olmaz suan zaten moralman o bebek hareket etmez once dinlen ılık duş al hepsi geçecek de allahın izni ile bişey yoktur
Yirmisekizaralik babyandmomyy çok büyük birşey detildi ama.bosluguma geldi ne yapacağımı bilemedim.cok endişe korku yaşadım şimdide bebeğim.icin kokuyorum teşekkür ederim 🤍
Yirmisekizaralik funnymummy şuan hareket hissetmiyorum yada endişe duydugum ayırt edemiyorum bilmiyorum ama ağrım.sizim yok tamam öyle yapayım.cok teşekkür ederim iicmi rahatlattı 🤍
Yirmisekizaralik Tusse18 çok haklısınız şuan ona bile takilamayacak.kadar endişe ettim malesef ilk gebeligim herşeyi bilmek bazen yetmiyor zaten annelik bebeğin için endişe çok başka birseu 🥺😭
Tusse18 Yirmisekizaralik kuzum için rahatlasın bir git acile ama bir şey olmamıştır sev onu konuş onunla
Bebekdelisi Yirmisekizaralik bunu sıze kımse lanse edemez yazan kısıye bakmayın 4 cocuk sahıbıyım hepsınde ayrı tecrübe edındım herseyı yaşayan ben bazen hıc bısı bılmedıgımı gordum takılmayın annelık baştan sona endişedir emın olun her yas ayrı endıse bende var 15 yas 2 yas 5 ay ıkız düşünün hala endişelerim var her yas ayrıdır annelikte endişhe hep vardır
Yirmisekizaralik Bebekdelisi çok teşekkür ederim böyle cevaplar bile o kadar rahatlattı ki panigim geçti Allah razı olsun
Tugbaakcy Yirmisekizaralik depreme tek yakalandım 22 haftalıktım. 3 gün bebeğimi hissetmedim hareketli olmasına rağmen. Deprem gecesi sabaha kadar şoktaydım krize girmiştim titriyordum sürekli üstelik. Şimdi 33 haftalık☺️ endişelendiğin içindir korkma içim rahatlasın diyorsan acile git gör bebeğini
Yirmisekizaralik Tugbaakcy çok büyük geçmiş.olsun gerçekten .. hissetmeye başladım şuan daha rahatladim bende çok sağolun
bademli_puding Yirmisekizaralik yok kuzum bişey olmamıştır inşallah stresten hareketlerinde azalma olabilir ama korkma bişey olmamıştır
Yirmisekizaralik bademli_puding o kadar.icimi rahatladım ccevap aldım.ki hissetmeye de başladım daha iyiyim çok sağolun Allah razı olsun