Busece06 Kızlar ya canım öyle havuçlu tarçınlı cevizli kek istiyorki. 20 haftamdayım yapıp yesem nolurki tarçını önermiyolar ya
Daisy0000 Busece06 Tarçının önerilmediğini hiç duymadım, ayrıca kocaman keke maksimum 1 kaşık tarçın koyacaksınız hiçbişey olmaz.30 haftalık hamileyim sütlaç ve keklerde çok kere kullandım
Kalbiimde2can Busece06 canim tarcin yüksek dozda kullanilirsa eger rahimi uyardigi icin düsüge sebeb oldugu icin önermiyorlar ama sende avuc avuc tarcin yemiceksin ya yaptigin keke 1 cay kasigi tarcin koyacaksin ondanda birse olmaz 🫶🏼
Pinar4588 Busece06 çubuk tarçını kaynatıp içiyorlar açılmaya yardımcı oluyormuş. Ama kekin içine koyacağınız az bi tarçından bişi olacağını sanmam bende 2 ay önce falan tarçınlı sahlep içiyordum şuan 26+5 iz şükür bişi olmadı abartılmadığı sürece bişi olmaz bence
Sena00 Busece06 kurban olayım ne olacak kekten 😁zaten bir çay kaşığı giriyor içine afiyetle yiyebilirsin bu kadar kısıtlama kendini
Cancan2 Pinar4588 ay gerçekten mi ya ben ıhlamur yaparken içine hep çubuk tarçın atıp kaynatıyorum 34 haftalık şuan başından beri böyle içiyorum 🫠
ElifTzl Busece06 Valla ben 24. Haftadan beri suyumun icine tarcin cubuklari atip iciyorum sekerden dolayi.38 hafta oldum sorun olmadi
Pinar4588 Cancan2 valla bende burda okudum ilk kez duymuştum kiminde işe yaramış doğuma yakın bende deneyeceğim bakalım belki faydası olur 😁
Kelle0129oekd Busece06 kız ye gitsin ya o kadar da düşünme herşeyini Allaha bırak zaten nasibinde varsa o miniğin hiç bir şeyde olmaz bana da diyorlar şunu yeme bunu yeme valla hem oğlumda yedim şu an da hamileyim hemde bunda yiyorum hemde her şeyi maydanoz bile yedim
Miya-m Busece06 en sevdiğim kek hiçbir şey olmaz 1-2 dilim yiyin. Gebelik şekeri çıkınca yiyemiyor insan siz yiyebiliyorken benim yerimede yiyin
Tugba_sari Ananasta yenmez diyorlar ama ben yedim hiç bişey olmadı, çok fazla tüketilmediği sürece sorun olacağını sanmıyorum
Pinar4588 Cancan2 aman Allah korumuş az kalmış sizinde sağ sağlim kolaylıkla kucağınıza almak nasip olsun🙏🙏
Ruya_burcu45 Busece06 kaşık kaşık yiyecek halin yok ya, ye birsey olmaz. Ben sütlü tatlıların üstünde çok kullandım. Düşük tehlikesi olmasına rağmen çok şükür birsey olmadı. 29. Haftadayiz. İlk senden duyuyorum bunu