Gonul00 Kızlar 39.haftayım sancım falan hiç bişim yok çıldırıcam elimden geleni yapıyorum tık yok bu çocuk doğmayacakmı acaba🤷🏻♀️😱
Zeyneb_mihrap76 Gonul00 kendi sancımı geçtim suni sancıyı bile hissetmedim doktor ağrı eşiğin yüksek dedi rahat olun ya eni sonu doğacak çocuk :)
gzlannesi Gonul00 40. Haftadayım kuzum bende de tık yok neler yapıyorum ev işleri duş derken hiç geleceği yok suni sancı deneyeceğiz bu hafta
Kukulikukuli12 Gonul00 benımde ilk dogumda öyleydi nst kontrollerde bile sancı cıkmadı 41. hafta suni sancı ile dogdu kızım 🤭