Karbeyazi25 fizikcianne sen kendin atmiyorsun bizden istiyorsun bide bu kaçıncı yazısın oldu hayırdır
nidosh yagizegemom aşırı haklısın böyle kendi atmadığı halde fotoğraf postları başlatılması çok saçma oluyor