Hayırlı bayramlar hanımlar size tetenoz aşısı hakkında bir sorum olacak carsamba günü ben tetenoz aşısı oldum sol kolumdan Perşembe gece kolumda az ağrı ve şişlik farkettim ama boynumun sol tarafında misket büyüklüğünde içten bir topak birşey çıkmış bayagida ağrıyor böyle bir durumla karşılaşan oldumu asidanmidir o boynumdan çıkan şey yardımcı olun yoksa bayram dönüşü doktora gidecegim