YagmurSahin Merhaba hanımlar. Bende çok şükürki doğum hikayemi yazıyorum. Herkese nasıp olsun inşallah. Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri kavusma hasretiyle gecti günlerim tek gayem anne olabılmekti.. Ben iple çektikçe o içerden nazlandı ☺️ 40+5 e kadar geldik ve korkuyordum her hangi bi sıkıntı yaşamaktan. Nst ultrason falan her sey normal göründükçe doktor eve yolluyordu. Ben yıne hüsran.. Gelelim doğum yaptığım güne. İlk kez o gece düzenli diyebileceğim sancılae yasamaya başladım wc ye git tekrar yat falan derken gece 3 den itibaren uyuyamadım. 7-10 dk da bır falan uğruyordu ama dayanılmayacak gıbıde degıldi. Sabah 6 ya doğru annemı uyandırdım eşime hiç çaktırmadım niyetimde hemen hastaneye gitmek yoktu cunkü bosuna uykusuz kalmasın dedım. Ama bi yandanda endişeliydim günümü doldurduğum için. Bı sorun olmasından korktum Hatta burada posta açtım sizlere danıştım ve gitmeye karar verdim kahvaltı toparlanma derken saat 12-13 gıbı hastanedeydım. Acılmam iki cm di 😔 ebe sunı takın dedı üstümü basımı degıstırdım bana yarına anca doğurursun dedı beni bi stres sardı eve dönmek istedim yollamadı. Annem ve esım dısardaydı sunı takıldı nst ye bağlandım ılk pek bişey anladım ama saat 14-15 den sonra inanılmaz acı vermeye başladı annemı yanıma istedım ve o andan itibaren annemle birlikte cektık butun acıyı.. plates topundayım sıklıkla. Ağlıyordum dua ediyordum uykusuzluk ve susuzluk bi yandan suni sancı acısı bi yandan dayanamayacağımı söyledim ebeye. Ama doktor normal yapabılır beklicez demiş. Açılma yavas ilerledı 3 bucuk 4 cm di daha. Aksam 18 den sonra iyice dayanılmaz hal aldı ebe sürekli kontrole geliyordu halimi gördükçe bana dua ediyordu. Gelen doğurup gidiyordu bir ben kalmıştım. Ve artık benım de ıkınmakarım gelmeye basladı ama ıkınmamak gerekli daha önce uyarmıştı. Artık sancı değil ıkınmalarla basa cıkmaya calısıyordum. Ebeye artıkk dayanamadımı söyledim catala cıktım ve serüven başladı annem artık dayanamıyacagını söyledi ve çıktı ben başladım ikinmaya. Ikındıkça bebeğimin geldıgını hissediyordum bir sonrakını daha güçlü ıkınıyordum ve cok bagırdım 5-6 ıkınma sonunda bebeğim doğdu ama ağlamadı cok korktum ebede ağla hadi diyince bagırmaya basladım allahımm diyee. Sonra onun sesını duydum ağlamama engel olamadım. Kordon dolanmış boynuna yavrumun. Neyseki onuda atlattık.. dikiş serüveni başladı eşten sonra 😫 hepsini hissettim ama artık vız geliyordu.. bebek doğduktan sonra unuttum acıları. Kesiyi az atmış ama kızım cıkarken yırtılmıs baya. 3580 gram 52 cm le dünyaya geldi. Bütün hersey bıttı tekerlekli sandalyede kızım kucagımıda cıktık odamıza cok mutluydum. Emzirme sorunu yasadık ama evimize geldıgımızde onuda aştık çok şükür.. Rabbım sabrını verıyor kızlar her sey olup bittikten sonra ben nasıl yapmışım bıle dedim. Allah sizlerede bıran önce sağlıkla kavuşmak nasıp etsin ızun oldu hakkınızı helal edın.❤️❤️
burcuyay06 Çok geçmiş olsun sağlıkla büyüsün bebişin inşallah 😍 Maşallah sabırla normal Doğum yapabilmişsin dikiş atarken uyuşturmuyorlar mı
Gul_hamad Tebrikler,masallah senin postunla suni sanciya olan korkun az da olsa azaldi. Ben de 40+ ama hic birsey yok. Böyle giderse süni verecekler ve cok korkuyorum dayanamam diye. Ama sen dayana bildiysen ben neden dayanamiyim di mi? Allah saglikli buyutmeyi nasip etsin insallah