Benimde kız kardeşim girmek istiyor. Önce eşime sordum girmek ister misin diye çünkü benim eşim çocuk hasta olduğunda bile ignesine felan giremiyor fobisi var dayanamıyor. O yüzden istemedi, kız kardeşim içinde doktora soracağım izin verirse girebilir tabi, sadece, yeni evlendi fobi oluşur korkar diye endişeleniyorum