Ben de bunu çok yaşıyorum iki gün önce doktora gittim 35+4ken. Nst bakalım dedi nst deyken yine sertleşti ve bi baktık nst de sancı çıktı o an hem de iki kere. O sertleşme sancıymış ama aktif sancı değil dedi doktor. Bol bol dinlen bol su iç dedi korkulacak bişey değil dedi
Nstde yanımdaki ebe de o an dediki kız sancın mı var senin dedi sancım mı var bilmiyorumki dedim bebek hareket etti sertleşti o an o kadar dedim yerleşme sancısıdır dedi