Zeynepc45 evet çocuk doktoruna götürdük 1 aylıkken doktor artık tamam her gün en az 15 dk dışarı çıkın dedi o günden beri kar da yağsa yağmur da sıcak da olsa soğuk da çıkıyoruz dışarı (oğlum 3.5 yaşında) ilk çıktığımızda annem böyle saçma şey mi olur hakkımı helal etmem dedi 😂 sonra bebek evde durmaz oldu dışarı alıştı o gün bugündür parklarda bahçelerde yatıyoruz 😂