Kayra07 erken doğar diye hazirlikliklarimi yaptım doktor 43 e kadar yolu var demişti artık doğmazsa 43.haftaada biz başlatıriz dedi dogumu neyse ki sonunda gelme kararı aldı minik kuş. Patlayacak gibiydim. Eltim erkek bebeğe hamileydi 38 de doğdu kiz erkek fark etmiyor canları ne zaman isterse geliyorlar