Kızlar 38+1 haftaligim.Bebis 4.100 grm. doktor haftaya karar verelim dedi.Haftaya kadar 4.400 ü bulabilir.İlk dogumum 3.160 grm normaldi.Bunu da ikinciler kolay olur diye normal istiyordum.Ama suan kafam cok karisti.Sizce ne yapmalıyım? 4 kg ve üzeri doguranlar kesi yirtik vs oldu mu? Zorlandiniz mi ? Omuz takilabilir vs dedi doktor cok tırstım.Fikirlerinize ihtiyacim var..