Ben bunu aldım iç görselinin resmi yok diye kendi sitesinden kapıda ödemeli sipariş ettim çok tereddüt etmiştim. Ama o kadar güzel ki içi 8 aydır arıyordum hiç biri içime sinmemişti içinde alt açma örtüsü de hediye geldi o kadar güzel o kadar kullanışlı ki kumaşı falan iyi dedim Trendyolda ürünü almadığım için soru cevap kısmına yorum yazdım o kadar güzel bir ürün
