Kızlar selam
Sezeryan doğum yapalı 10 gün oldu . Doktor 2. Haftada kadın doğumdan randevu al dedi. Devlete gittim bu zamana kadar . Sorum şu randevu alacağım ama kadın doğumun hangi bölümüne almam gerekiyor ? Kadın doğumda Üro jinekoloji , onko jinekoloji , sadece gebelere bakan gibi gibi bölümler var . Hangisine alacağım help 🥲🥲