Gzo edapoyraz herseyi yaptim gecen bsey yok 30 oldum hala enfeksiyon var 3 kerede antibiyotik kullandim tik demedi
Tinkiminki6 edapoyraz bana serklaj yapılacaktı enfeksiyon olduğu için ilaç tedavisi alıyorum dört gündür hastanede yatıyorum enfeksiyon biterse ameliyat olma ihtimali m var
Glrozklnc Benim serklaj olurken yüksekti öncesinde hem damar yolunda hemde hap antibiyotik ile tedavi ettiler 3 gün hastanede kontrol altında yattım. Antibiyotik tedavim hala devam ediyor.
Glrozklnc Gzo hamilelikten dolayı biraz yüksek olur dedi doktorum ama benimde o kadar tedaviye crp 17 çıktı. ayy insallah bizde saglikla 30. Haftayı görürüz gelmekte cok aceleci kizim.
Gzo Glrozklnc vlla 30 oldum ama hicde saglikla gelmedim hergun bir agri bir hastalik cikti isyan etmek istemiyorum ama biktim artık
edapoyraz Gzo Tinkiminki6 Glrozklnc benim vajinadan alınan kültür örneğinde bakteri çoktı.sizlerinde mi kültürden çıktı yoksa kanda mı cıktı
edapoyraz Gzo bende öyle inanki her hafta bir şey çıkıyor gözümde yaş kalmadı psikolojim hiç iyi değil artık
Glrozklnc Gzo benim başta iyiydi ama rahim açılmış ve kese geliyorduu acil serklaj yapıldı şimdide sancılar başladı kanama oluyor. Insallah gününde saglikla kucaklarimiza aliriz.
Omur3534 Benımde kan idrar ve akıntı kültürüm temız ama crp 22 idi serklaj oldum şimdi akıntı dahada fazlalaştı doktorumu aradım pazrtesi çağardı inş sorunsuz çabucak geçer gider haftalar 😕