Mutluoglum Fatmavsn ebebeğin kendi ürettiği kremi aldım ben özellikleri aynı avent ve lansinohla ve uygun fiyatlıydı diğerlerine nazaran 🤗
Sum0303 Göğüs ucu için araştırdığım kadarıyla en iyisini Lansinoh diyorlar ama bende kullanmadım. Tabi kişiden kişiyede farklılık gösterir.
_RainBow Bana bepanthen iyi gelmişti ilk doğumumda emzirirken gözümden yaş geliyor gibi olmuştu hiç düşünmemiştim böyle olucağını 😂sezeryanın ağrısı daha hafif gelmişti. Sonra araştırdım baktım açıkçası bu kremde iyi geliyordu bana kullandım tabi emzirmeden önce iyice temizledim o şekilde kısa sürdü ama doğru emzirme de önemliymiş onuda biraz tecrübeyle öğreniyorsun