6+1 deym şu an. Reglim geciktikten 2 gün sonra test verdim 58 çıktı. Geçen hafta cuma tekrar test verdim 127 çıktı. Bu sabah kahverengi leke geldi bir damla endişelenip doktora gittim. Doktor kese göremedi, kan istedi. Beta 172 çıktı. Kimyasal gebelik ya da dış gebelik olabilir dedi, 2 gün sonra tekrar kan vereceğim. Bu durumu yaşayıp gebeliği devam eden arkadaşlar varsa lütfen yazabilir mi? Daha önce bir kez kimyasal gebelik yaşadım ancak erken sonlandı ve değerim çok yüksek değildi. Psikolojim altüst olmuş durumda