Elotyy Arkadaşlar dün acilen geldim sumu geldi diye islaktı 19 haftalık bana bi test yaptılar pozitif çıktı ama peretoloji hergün bakcak dedi eyer azalma olursa alçak dediler eyer iyi gederse göndercek dediler yaşayan, varmı şuan suyu yeterli gözüküyor
Ervaduru Elotyy havuc suyu için sürekli yani günde 1 bardak birde vücudunuzdaki enfeksiyon oranı onemli enfeksiyon kaparsanız alırkar onun dışında suyu yettiği gelişim gösterdiği sürece sorun olmaz
Sevidmn Elotyy 23. Haftamda benimde geldi suyu azalmadi hic allaha sukur 10 gun hastanede yattim testler yapildi enfeksiyona bakilmasi lazim allah korusun senide bebegide zehirler eve gondermemesi gerekirdi
Sevidmn Zuzununannesi01 azar azar sizinti geliyordu serklaj olmustum doktor test yapti pozitif cikti suan 34+3 olduk hayirlisiyla zamanında gelir insallah
Zuzununannesi01 Sevidmn ben şimdi gittim test felan yapmadı direk alttan muayene yaptı şehir hastanesi çok ağrıyınca bıraktı suyu güzel görünüyor dedi ultrason da 3 gün sonra kendi doktoru git dedi
Mine9166 Elotyy korkmayın aynisini yaşadım. Test yaptılar çift çizgi çıktı amniyon sivisi dediler. Sonra kendi doktorumun bulunduğu hastaneye geçtim ped verdiler maviye döndü sonra sabah doktorum bakti ultrasonda şu yeterli dedi 1 gece daha yattım hastanede sabah tekrar bakti azalma olmamış. Akıntı ölçen testler bunlar ben çok güvenmiyorum dedi doktorum. Kesede yırtık olsa tamamen bosalirdi dedi. Yada o anlık kaçak olsa bile kese kendini sivamistir dedi. 15. Haftada oldu şuan 17 yiz bir problem yaşamadım. Kanda idrarda enfeksiyona baktılar o da temiz çıktı.
Sevidmn Mine9166 aynen bende aynilarini yasadim hatta 10 haftadir ayni su geliyor suda azalma yok. Dediler kesin bebek kurtulamaz vahimdi durum psikolojimi mafettiler bunuda ozel prof doktorlar yapti.
Mine9166 Elotyy bütün gece kendimi perişan ettim gitti bebek diye internetten forumları falan okudum moralim iyice sıfır olmuştu. O kadar kendimi perişan ettiğim için çok pişmanım. Acilde bana da perintoloji gorcek demişlerdi. Kendi doktorum her geldiğinde şu geldi mi diye sordu ama çamaşırı islatacak tarzda bir şey değildi sorduğu amniyon sivisi bacaklarından akar demişti. Hatta çamaşırı ne kadar su ıslatır diye denemiştim ben çay bardağının dibindeki 3 4 damla bile ıslatıyor. Amniyon sivisi daha fazla gelir dedi.
Mine9166 Sevidmn gerçekten çok üzücü bir durum allahtan benim doktorum bu konuda çok rahatlattı bana acilde öyle bir söylediler ki dedim bebeği kaybettim sanırım hatta sürgü falan verdiler bebk düşerse diye. Tedaviyle 7 sene sonunda oldu nasıl üzüldüm anlatamam. Bende dayanamadım çıkış yaptım. Kendi doktorum Allah bin kere razı olsun güzelce acikladi. Öyle azar azar gelebileceğini pek düşünmedi. Yırtık olsa hepsi boşalır dedi. Ben öncesinde mantar için fitil kullanmıştım acaba onla alakalı bir durum mu oldu anlayamadım. Siz çok şükür 34. Haftayı görmüşsünüz Rabbım bize de nasip eder inşallah. Benim başlarda lekelenmelerim oluyordu hep lavobada leke varmi diye bakıyordum. Şimdi de suya taktım var mı diye sürekli kontrol ediyorum. Gerçekten çok zor bir durum.
Sevidmn Mine9166 sormayin insana kafayi yedirtiyor hic rahat geciremedik hamileligimizi ben bide hep yatmak zorundayim serklajliyim bitmiyor gunler gecmiyor her an birsey olucakmis gibi tedirginim eminim sende oylesindir insallah sende bu gunlere gelirsin zamaninda dogum yapip saglicakla kucagimiza aliriz allahin izniyle
Elotyy Mine9166 suda azalma yok diyolar yani delik varmi diyorum cevap yok, ben anlamadım noldu test yaptı pozitif dedi ee yat hastaneye
nur_bebek34 Mine9166 merhaba bende de ara ara sıvı geliyor daha önce doktora sorduğumda test falan yapmadan ultrasondan bakmıştı suyu gayet iyi demişti. Ama sizin yazınızı okudum fitil kullandığınızı soyelmissiniz. Banada mantar için fitil vermişlerdi onu kullandıktan sonra böyle ara ara sıvı gelmeye başladı ben fitilin vajinayı temizlediği için sıvı geldiğini düşünüyorum ama siizn yazınızı okuyunca tereddütte kaldım acaba benimki de bebeğin sıvısı olabilir mi
Mine9166 Sevidmn inşallah sağlıkla doğar bebekler acile gittiğimde idrar yapmışsındır boşu boşuna alttan muayene ettirceksin diye söylenmeleri de cabasıydı. Allah herkesin yardımcısı olsun çok yıpratıcı bir süreç.
Mine9166 Sevidmn gerçekten öyleler üsendiler sanirim bende yapacakları işlem bebeğe zarar verecek o yüzden yapmak istemiyorlar sandım. Toparlandim bebeğe zarar verecekseniz yapmayın zaten dedim. Bebeğe zarar veren hiç bir şey yapmayız dedi. Dedim o zaman yapın gecenin bir yarısı çıkmış gelmişim test yapmiycaklar. İdrar çıksın diye o kadar dua ettim ki.