Neyran Kızlar pazartesi günü kontrolümüz var 32+1 olacak. Bazıları nstye alabilir diyor bazıları 36da alıyorlar diyor ne zaman alınıyor ilk nst acaba
323832 Neyran ben ilk 32.haftamda girmiştim ama doktorlara bağlı sanırım her doktorun görüşü farklı oluyor
Sureyya1 Neyran agrin falan varsa bi rahatsi,ligin sikayet varsa nst isteyebilir yoksa gerek gormeyebilir
Turkank Neyran 37haftamda girdim herşey yolunda olduğu için gerek duymadılar iki hafta geçti gireli kızımın gelmek gibi niyeti yok geceleri sancım oluyo ara ara uyanıyorum onada normal diyor doktorum
ArvenMom adenimm_ sancı kasılma sertleşme olursa hamileliğin gidişatına göre benim bu yüzden nst erken başladı