aslii57 Kizlar dün aşılama yaptırdım ama eve geldigimden beri kasıklarım ve belimde acayip bı ağrı var afedersiniz lavaboya çıkmaya bile korkuyorum çok ağrı oluyor aşılamamin iyi geçtiğini söyledi dr ama bu ağrılar normal mi. Acaba bebek olmayacak mı
Mihrimahvuslat aslii57 belki aşılamanın etkileridir iyi düşün ki iyi olsun 🤲🏻 inşallah tutunur ve bu ay hayırlı sonuçlar alırsın 🤲🏻❤️
Ecmelerva aslii57 şimdiden bebek olmayacak mı moduna girme bence bi kaç gün boyunca dinlen herkesin aynı olmayabilir bende de ara sıra ağrılar oluyordu ozellikle işlem sırasında idrara sıkışık olmak cok zorlamisti mesela beni yat dinlen yani bol bol
Efnanefnan aslii57 agri ve lekelenme cok normal . Ama anormal kanama siddetki kramp agri olursa agri kesici icebilirsin
Snmince aslii57 benimde bugün ikncii günüm bazen çok hafif oluyor sonra geçiyor ama bol bol dinlen ben tuvalet hariç kalkmamaya özen gösteriyorum
aslii57 Benim kasıklarım da çok batma oluyor canim bayram için gelenler oluyor mecbur kalkmak zorunda kalıyorum umarım ikimizin de tutar