Merhabalar 39+3 de 2.kez normal doğurdum. İlk kızım 40+3 de suni sancı ile doğdu şimdi minik bir oğlum oldu kendisi kendi sancısı ile gelmeyi seçti . Bu hamileliğim boyunca ben ne kadar kötü şeyler yaşasam da bebeğim bana tutundu hamd olsun Rabbime, hem depremzede olduk çok zor gunler yaşadık hamd olsun sağlığımız yerinde . Evet merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz 🌸 seve seve yardımcı olurum 💕