Vaveylaanur kahvesever__ kaçıncı haftada doktor yanlış tahminde bulunmuştu acaba hayırlı olsun bu arada☺
Mihrimahvuslat kahvesever__ çok duygulandım ağlıyorum şuanda 🥺 benim içime doğmuştu kızın olacak diye bak yanıldın işte sende %60 erkek diyen tokturda😁😁😁😁
kahvesever__ Mihrimahvuslat ya canımsın teşekkür ederim 🙏 bitanem rabbim en kısa zamanda sanada versin hayırlı güzel evlatlar inşallah 🙏 ağlama kız niye ağlıyon evet kız doktor erkek demişti birde
Mihrimahvuslat kahvesever__ sevinç gözyaşları kız doğa kuşumun kız bebeği oluyor çok şükür Rabbim her iki meyveyi de tattırdı sana Allah sağ salim kucağına almayı da nasip etsin 🤲🏻🥰
Samye18 kahvesever__ hayırlı olsun canım kaçıncı haftanda öğrendi öncesin de yanlış tahmin felan etti mi doktor
kahvesever__ Mihrimahvuslat ya kıyamam sana aşkım ağlama lütfen evet öyle oldu rabbim ikisini de tatırdı çok mutluyum o yüzden 🥰