Longtighthugs 5+6 da kanamam olmuştu acike gidip görünmüştüm kanama alanı yok herşey yolunda demişlerdi kesilmişti kanama bugün 6+5 deyim yeniden kanama oldu korkuyorum doktoruma yeniden sordum kanama olabilir korkma dedi pazartesi de zaten randevum var
BurcuArya35 Longtighthugs kanamanin normal olmadığıni söylüyor Drlar ama kanama alani vs yoksa demekki olabiliyor
Longtighthugs BurcuArya35 daha önce gittiğim için biraz daha rahatım gibi çünkü iyice bakıldı kanama kan gözükmedi bebek de görünmüştü her kanama olduğunda acile gitmek de tuhaf bilmiyorum pazartesine kadar beklicem
BurcuArya35 Longtighthugs ben Dr uma gittim direkt canm kahverengi leke geldiginde tabi sen bilirsin ama kahverengi de olsa kanamadir önemsememek üzüntüye neden olmasin