Minaa_m aynen öyle cenelerini kapamalari lazım şimdi hamileyim gene ben koyucam adını eşime bile düşmez onun 5 dakikalık hevesi için ilk doğum da ölümden döndüm simdi de erken doğum riskim var her türlü sıkıntıyı ben çekiyorum kimseye hiç birsey düşmez cok biliyorlar sa dogursunlar