denizmanzarasi Lina isimli kızı olan anneler kızlarınız karakteri nasıl ya da çevrenizdeki Linalar nasıl? İçime sinen tek isim doğuma çok kaldı yorum yazarsanız sevinirim , herkese iyi bayramlar 🥰🌸
adn111 denizmanzarasi benim yeğenimin adı Lina ve bazen çok akıllı bazen çok hırçın yani hiç belli olmuyor 😂
Gamze_cnky denizmanzarasi lina güzel de 1 milyon tane lina kız çocuğu oldu ya. Her bebek kendine özel ama büyüyecek sonuçta sınıfta 5 tane lina olacak
denizmanzarasi Gamze_cnky benim etrafımdaki hiç Lina yok, ailemde de yok, dünyada milyonlarca Zeynep Ayşe Fatma da var oradan bakarsak , herkesin kendi fikri tabi ki 🌸
Gamze_cnky denizmanzarasi zaten her bebek kendine ozel yazmıştım ben de farkındaysanız , aynen bu da benim fikrim
gunesinannesi_ denizmanzarasi Lidya ismi hem farklı hem nadir bir isim anlamı da cennet bahçesi🌺 ve isme bağlı davranış sergilemesi düşüncesi bana tuhaf geliyor Asel çok var mesela tanıdığım ,biri çok fena biri çok sakin. Karakterleri aileye bağlı olarak şekilleniyor bence
denizmanzarasi gunesinannesi_ evet lidya ismi de çok hoş ama hangi dilde bu anlama geliyor tam olarak bilginiz var mı? 🌸 isimlerin genel kendi karakterleri oluyor tabi ki farklılıklar olur aileyle yetişme tarzıyla ben genel olarak sormuştum 🥰
gunesinannesi_ denizmanzarasi yabancı istemiyorsanız türkçe arapça kökenli Lalin ismi var yakut kırmızısı anlamına geliyor
annesinin_kelebekleri gunesinannesi_ Ли́дия (др.-греч. Λυδία, лат. Lydia, в значении «Лидиянка», «жительница Лидии» или «прибывшая из Лидии») — женское русское личное имя