Tubazeynepalin Doğuma 9 gün kaldı ayaklarım çok fena şişti sizde var mı olanlar ne yaptı ben yürüyemiyorum kızlar günlük hayatım mahvoldu
hayalperest2310 Tubazeynepalin benim de son bir hafta kala baya yüz eller ayaklar her yerim davul gibi şişmişti doğum yaptım geçti hepsi
Nazlii_i Tubazeynepalin 3 günüm kaldı pzartesi doğum var ayaklarım ayak parmaklarım afedersin hayvan toynağı kadar büyüdü 😀😀 ne ayakkabı oluyor ne terlik bayramlaşmaya gidelim dedik oturduğum yerde kaldım gelen diyor ayaklar davul olmuş 😀
Tubazeynepalin 3934 ben terlikle geziyorum şu bayramda çorap var ayağımda koca terliklerle geziyorum 😅
zaxeles Of evettt benim de 5 gün kaldı şişti ayakkabı vs olmuyo çok sinir bozucu ne yapsak geçer acaba☹️
sidames 10 gün var aynı durumdayım ayak bileklerim bacağımla birleşik gibi şişti ayakkabıyı geçtim terlik bile olmuyor
zaxeles Tubazeynepalin rabbim kurtarsın bizi hayırlısıyla kucağımıza alalım inş bebişlerimizi rahatlıcaz 😍😍