Ozus Kızlar selam içinizde tüp bebek yaptıran var mı? Benim yerleştirme yapıldı da merak ediyorum. Transfer günü mü gebelik başlangıcı sayılıyor. Yoksa son adet tarihi mi? Benim beta hcg 17 sinde: 601 19 unda: 1170 21i bugün: 3176 çıktı
27ozlem Ozus son adet tarihini baz alacaksın canım beta güzel yükselmiş hayırlı olsun sağlıkla kavuş bebeğine 🌸
Smy-dns1 Ozus maşallah değerler çok iyi eğer transferden 2 hafta sonra ki test sonuçları ise otomatikman 4 haftalık gebe sayıyorlar transferde genelde son adet tarihine göre hesaplanarak yapılıyor . Şu değerlere bakılırsa ikiz olabilir ☺️
melekmommm Ozus 14+5im Allahın izniyle. Son adet tarihine göre hesaplıyor doktorlar. hayırlı olsun seninde canım 🥰
Ozus Teşekkür ederim kızlar içim rahatladı. Sağolun güzel dilekleriniz için. Bize de ikiz gibi geldi Allah herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin