Guelo Selam anneler☘️ 20+2 hamileyim bundna 4-5 gün önce hergün hissetiyordum bebegimi, ama bugün 1 kere bile hissetmedim… normal mi??
aaslim Guelo arada oluyor benim de hissetmediğim zamanlar , aksi bi durum olmadıkça endişelenmeyin bence 😊
Pnr_KMRC1 Guelo evet canım normal bende 21 haftalığım dünden beri hissetmiyorum doktor normal demişti detaylıda sormuştum üç dört bile hissetmediğin olur demişti stres yapma cnm iyi bayramlar🫶🌸🌸
arirangg Guelo Evet normal. 1 ay sonra ancak düzene girer ama içiniz rahat etsin isterseniz acile gidin
Derya03 Guelo bende 21+3 um bende hissetmiyorum bazen iki gün bile geçiyor galiba sırtını dönüyor anlamadım bakalım bende detaylıya gidicem pazartesi sorucam
Guelo arirangg gittim acile hareket ediyordu ultrasonda, bu sabah gittim dayanamadim🥰 ama ben hissetmiyorum bundna önceki günlerde asiri hissediyordum🤷🏻♀️
Derya03 Guelo hatta o kadar edilesenmistim ki aile hekimliğine gidecektim kalp sesini dinleyebilecegimiz bı alet var onlarda onla baktırmak istemiştim ama Allah’a şükür gerek kalmadi
-Naz- Guelo korka inşallah hissedeceksin . Yorgunluktan ve çok ayakta kalmaktan hareketleri azalıyor bende de öyle olmuştu doktor normal demisti
arirangg Guelo 23-24’e kadar ara ara hissetmeyeceksin canım. Ama için rahatladı sevindim. İyi bayramlar 🥰