hms Medical Park Keçiören Dr Ulviye ismailova. 3 sene önce ilk dogumumu yaptırdı. Pandemi zamanıydı aileden kimse gelemedi. Doktorum asla yalnız bırakmadı beni. Ebe yüzü görmedim hemen ebe hem doktor oldu perine masajı yaptı dakikalarca. Gecen yaz polip vardı rahimde kanama çok oluyordu ameliyatımı yaptı. Anestezi etkisiyle insanlar saçmalar ya ben doktorumu sayiklamisim tüm hemşireler şok 😅 o kadar güveniyorum kendisine. İkinci hamileliğim direkt yine Ulviye hocayı tercih ettim. Kesinlikle tavsiye ederim. 20.500tl doğum paketi. Yalnız Medical Park hastanesinden çok memnun değilim. Doktorum orada diye mecbur gidiyorum. 3 sene önce bulantılar sebebiyle halsiz kalıp hastane yatisi verdi doktorum serum tedavisi oldum dönüşümlü sabuq kadar ve doğum paketi içindeydi 5 kuruş ödememiştim. Bu sefer de serum için ilk 800tl ikinci sefer 1200tl ödedim.. doğum paketi içinde değildi…