Cimbom24 eğer iri görünüyorsa normal için zorlamamalı tavsiye ederim. Benimde iri bebek diyordu doktorum. İlk hamileliğin verdiği cehaletle normal diye tutturdum. Sancım suyum geldi açılmam olmadı sezaryene alındım bebekte iri olunca. Cidden de iriymiş 4 buçuk kilo doğdu. Normal doğum sancısını baya boşa çektim sonum sezaryen oldu. Direk sezaryen planla güzel kardeşim. Ne kendini tehlikeye at ne bebeğini. Yaşamış bi anne olarak tavsiyem. Şimdiden güzel, sağlıklı doğumların olsun, iyi bayramlar 🙏❤️