Ezgikrkl göğüs ucu yarası bende de ilk zamanlar oldu, kanamaya başladı. Sebebi 1 yanlış emzirme pozisyonu ve kavrayamaması.
Emzirme acı vermeyen bi süreç normalde. Zamanla o da alışacak , sende daha iyi emzireceksin. ters kucaklama diye pozisyon var bi bak, öyle emzir çok daha rahat.