Sadece göbeğimin catlaklı bölgeleri kasınıyor ama çok felaket bi kasıntı bir haftadır gecmedi hindistan cevizi yağı kantoron sürüyorum hiç faydası yok hafiflemiyor kasıntı doğumdan sonra geciyor mu bu durumu yasıyan var mı arkadaslar karaciğer enzimleri normal cıktı