elifcicek_07 Sigorta dan bahsediyorsunuz değil mi? Yaa ben doğum yapmadım o hastaneye çok ta gitmedim ama odalarını gördüm yaa o ve Kepez hiç hijyen değil sinirlerim bozuldu gidince 7 kişilik oda gördüm ben orda doğum katında.
Nazliiiii_ elifcicek_07 oha ben hiç gitmedim böyle diyince vazgeçtim belki orda iyi bi doktor falan vardır diye sordum ama
elifcicek_07 1Gozde1Yusuf- evet. Aralarda sadece perde vardı 🤦🏻♀️ iğrenç süt kokuları kaka kokuları birbirine karışmış yani o kadar kötüydü. Özel oda şansları var mı bilmiyorum. Yaa Kepez ve sigorta öyle üstelik kepezde hep hastalar Suriyeli. Eğitim araştırma çok kaliteli hastane onunda gebe ve doğum poliklinikleri çok yoğun ve temiz değil.
Nazliiiii_ elifcicek_07 evet eğitim araştırmayı ve kepezi bildiğim için sordum belki bi ümit ama daha kötüymüş şu şehir hastanesi açılsa da gitseydik…
elifcicek_07 Nazliiiii_ tıpta devlet eğer isterseniz profesör muayeneleri 264 lira normal poliklinik muayeneleri ücretsiz. Çok memnunum pırıl pırıl ilgi alaka çok iyi hemşiresi ebesi doktorum özel öğretim üyesi aklınızda olsun
elifcicek_07 Nazliiiii_ oda aynı olacak jeofiziğini eşim yaptı. Konum olarak yine Suriyelilerin göbeğine dikecekler şehir hastanesini
elifcicek_07 Nazliiiii_ evet planlı sezaryen yaparsam kendi doktorum girecek 2-4 bin arası ama normal doğum için sancıyla gidersem o ücretsiz