Minikmucizemiz_ Kızlar bir şey soracağım belki saçma olacak ama benim 1 haftadır göğsümden süt/ sıvı geliyor internetten okudum bebisimizin ilk ağız sütü olarak biliniyormuş ve çok önemliymiş boşa akıtmak istemiyorum 🙈 sizce saklamalımıyım 🐣
Mavi11 Minikmucizemiz_ saçmalama boşa akıtmayayım ne demek sıkarsan dogumu tetikliyor asla asla elleme
Mavi11 Minikmucizemiz_ biriktirmen gerekse doktor da söylerdi internette de yazardı cok tehlikeli sakın elleme
Sila66 Minikmucizemiz_ ben doktorumla konustum sut gelebılır dedı ama onemlı olsa sakla derdı suan saklasam bıle ıc rahatlığı ıle ıcıremem kotu olmustur dıye 🤍
Asyos34 Minikmucizemiz_ saklasan bile anne sütü 3 saat kalabılıyor sağlam :) Doğumdan sonr tekrar geliyor o sarı süt ve süt
miray1995 Minikmucizemiz_ süt var mı yok mu diye çok kontrol etmek bile doğumun yaklaşmasını hızlandırır. Uyarmış oluyorsun bir nevi vücudunu. Kontrol bile hızlandırıyorken sağmayı aklınızın ucundan bile geçirmeyin ☺️