Öncelikle hepinizin bayramı mübarek olsun. Biz bu bayram gezecektik fakat bebeğim bu aralar huysuz açıkcası korktuk ve gitmek istemiyoruz akrabalara💆🏻♀️ memeye bu aralar çok düştü 15 dakika aralıklarla ağlayarak uyanıp emmek istiyor doyduğunu biliyorum bez sayısı çok fazla kilo alımıda gayet iyi dedi doktorumuz. O 15 dakika aralıklarla sanki hiç beslenmemiş gibi emiyor artık o kadar halsizleşiyorum ki akşama bitik bir halde oluyorum. Evet bebeğim aşırı temas bağımlısı beni istiyor ama beni düşündüren şey fazla emmesi artık sütüm yağlanamıyor bile çok sık aralıklarla emdiği için su gibi geliyor rengi şeffaflaşıyor yani. Acaba mama takviyesi yapmalı mıyım bilemiyorum vermiyordum sütüm geliyor diye ne yapacağımı şaşırdım