Herkese iyi bayramlar öncelikle 20 haftalık hamileyim bu sabah kalktığımda sağ tarafıma doğru yüz üstü yatmıştım sol tarafımda inanılmaz bi şişlik vardı yarım saat dümdüz yatınca indi düzeldi ama hala bi sertlik hissediyorum açıkçası karnımda sol tarafta neden olmuştur anlamadım Hareketlerini takip ediyorum düne göre biraz azaldı belki kuruntu yapıyorum ama kafam çok karıştı