Tanembebek5 Kitapkurduuu öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah 🧿🙏🌸 37 de bebek mi erken geldi planlı mıydı? Benim de erken doğum riskim var bebeğim iri olduğu için. Küvözde vs kaldı mı?
Hazal44 Kitapkurduuu benim de pazartesi 36+0 haftalık olucak doktorum ameliyat diyor ben istemiyorum şimdilik 37 sini tamamlasın hiç olmazsa küveze girmesin diye spinal mi oldunuz
Pamukasln Kitapkurduuu isteğe bağlı mi oldu kilosu gelisimi nasıldı 37+4uz bizde 38+2 sezaryen planladık beklerse inşallah o tarihî. Kuveze girdi mi bebeğiniz rabbim sağlıkla büyümetyi nasip etsin insallah
Kitapkurduuu Tanembebek5 çift kordon dolanmıştı boynuna muayene de tesadüfen öğrendik hemen plansız sezeryana alındım
Nisam19 Yaa benimde pazar erken doğum olucak 36+5te bebeğin durumu nasıl ameliyatınız nasıl geçti spinalmiydi
Kitapkurduuu Nisam19 bebişim iyi çok şükür bugün 8 günlük oldu spinal oldu evet korkulacak hiçbirley yok
Kitapkurduuu Hazal44 spinal oldum bende hep normal istedim egzersizlerim yemem içmem ona göreydi ameliyattan korkuyordum çünkü .. hiç korktuğum gibi değildi regl ağrısı gibi bir ağrı sadece
Kitapkurduuu Pamukasln çift kordon dolanmış boynuna acil sezeryana alındım 3100 gr doğdu sağlıklı çok şükür 🙏🏼💜
Mavisssss98 Pamukasln benimkiside 38+3te gelicek ama vicdanen mutlu değilim daha beklenebilir miydi diye açıkçası düşünüp duruyorum suyu azalmış haliyle dedi doktor ama sonuç olarak birazda istege bağlı salı günü olması makat gelis oldugu içinde sezeryan olacağım
YesimMm- Kitapkurduuu herhangi birşey hissediyor musunuz ne kadar sürdü. Bende spinalden endişe ediyorum
Sevilay_1 Kitapkurduuu sonda olayı nasıl oluyor üstümüzde örtü varkenmi takıyorlar uyuşturup falanmı bide ne kadar sürdü bebeği çıkarmaları
Kitapkurduuu Sevilay_1 belden uyuşturduktan sonra taktılar sondayı önümde çarşaf olduğu için ben görmedim takarken sadece dokunduklarını hissettim ağrı sızı duymadım. Çıkartırken anlık bir gıdıklanma oldu sadece onu çıkarttıktan sonraki ilk tuvalette biraz ağrı hissettim enfeksiyon ağrısı gibi .. ameliyat 1 saat sürüryor Bebişi çıkartmaları 10 dk en fazla hemen gösterdiler sonra ısıtmaya aldılar benim yaramı kapatıp yolladılar beni de
TubaEraslan Belden aşağı iğnesi epidural oluyor di mi benmde sezeryan olma durumum var biraz korkuyorum o iğne için çok zor diyolar 😭 ne yapmam lazım me önerirsiniz? Nası dayandınız o iğne acısına . Doğumdan sonra da acı hissi nasıl ? Bu arada hayırlı plsun bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah 😇🤍
Kitapkurduuu TubaEraslan beni de öyle korkuttular canım inan hiç korkacak birşey yok hissetmiyorsun bile normal ağrı kesici iğne olurken gibi hissediyorsun. Oturur vaziyette Kambur durmanı istiyorlar zaten sana tek tavsiyem kendini kasmaman o zaman çok rahat oluyor. Zaten iğneden sonra hemen uyuşuyorsun ağrı duymana fırsat bile kalmıyor yani. Doğumdan sonraki ağrı da tıpkı regl ağrısı gibi bir ağrı dayanılmayacak ağrı değil kesinlikle yürüyüş yaptıkça ağrının daha da hafiflediğini fark edeceksin zaten
Dark TubaEraslan tek seferde iğne yapılan spinal, sürekli katater kalırsa epidural oluyor İğnenin normal iğneden farkı yok hissetmiyorsunuz bile aklınıza gelecek en son şey olsun Doğum sonrası da adet ağrısı gibi oluyor, sürekli yururseniz bişey kalmıyor
Mehtap1905 Kitapkurduuu 2.gebeligim 35.haftama gircem 38.de alicak ve sanki ilk defa dogurcakmisim gibi insan gerilio ins buda kolay geçer. 2.ler nasil oluo acaba bende onu merak ediyorum. Bir yandan dogurup rahatlamak istiyorum bir yanım gergin 🙈
hmc_86 Kitapkurduuu bende 2 gebeliğimi 37+1de yaptım perşembe günüde 3.doğumumu 37 de yapacağım inşallah 3.de spinal olacak hepside yüksek tansiyon sebebiyle malesef rabbim evladınızı güle güle büyütmeyi nasip etsin inşallah..
Kitapkurduuu Minisanne12 benim hiçbirleyim yoktularım muayenesi için ve rutin kontrole gittiğimde bebeğimin boynunda çift kordon dolandığını söyledi doktorum bana hareketlerini sordu bende tembel olduğunu düşündüğüm için sorun etmedim az hareket etmesini dedim hemen ameliyata hazırladı beni hareketleri kısıtlanmıştı eğer biraz daha dursaydı kalp ritmini etkileyeceğini söyledi bana