Fiyatını sordum en meşhur olanında doğum ücreti kadar. Tamamen israf. Zaten onun yaptığını ebeler yaptırıyor veya kendiniz yapabiliyorsunuz. Ben biraz eskiden böyle şeyler mi vardı kafasında biri olduğum için hani makul bir fiyat olsa okey ama inanılmaz pahalı ve gereksiz. Ona o parayı vereceğime doğunca o parayı birikim hesabına atarım altın alırım bebişe 😂