annekuzusu_ iki gün önce acile sancı ve bel agrısı sebebiyle gittim sancı var ama dogum yapıcak kadar degil dediler hiç ilaç fln vermeden eve gönderdiler iki gün geçti 6,7 gibi uzandığım yerden suyum gelmeye başladı hastanede 1 cm açıklık var dendi yenidogan ünitesi olan hastaneye sevk edildik nst de kaydıgı ve sancı oldugu için bebegin saglıgından emin olamıyoruz kalp atışını net alamıyoruz deyip sezeryana aldılar minigim çok küçük allahım evimize sag salim gitmeyi nasip etsin